už sem velkej chlap

27.06.2010 12:04

Odskočil jsem si od skotačení venku, abych vám zas napsal pár řádek. Jakmile nastoupil víkend panička nás vytáhla zase do lesa. Je to tam moc fajn protože tam neni takový hrozný vedro jako v parku kam chodíme většinou přes týden. No ale co vám musim říct. V pátek jsme byli u rybníka. všichni kámoši skákali do vody šipky pro klacek a tak. No tak jsem na ně koukal ze břehu. Taky se mi tam chtělo, ale ta voda je tak mokrá a nevěděl sem jak na to. No co vám budu povídat koukal sem tam do tý vody tak dlouho až mi selhaly nohy a já do ní zklouznul. Byl sem celej mokrej, no hrůza. No a navíc sem myslel jak mě panička bude litovat a ona mě za to ještě pochválila, no ty dvounožci jsou prostě divný. Doma se mi to ale nák rozleželo v tý mý velký hlavě a zjistil sem že to vlastně bylo celkem fajn. Rozhodně mi pak nebylo vedro. No a včera jsme šli k takovému nízkému potůčku. Panička stála na druhý břeh kouknout kde rajzuje ségra tak sem se rozhod. Nejdřív jedna packa do vody, pak druhá. Chvíli jsem zkoušel teplotu a pak jsem se rychle rozeběhl za paničkou. Vody bylo tak akorát a zkusil jsem si asi dvě tempíčka plavat. Takže vám musim říct, nejsem žádný mimino ale pořádnej chlap, protože tohle zvládnou jen největší borci, to je snad jasný. Panička mě hrozně pochválila no tak sem to holt přeplaval i na druhou stranu. Když mi tak ráda dává ty kokina tak proč ne že jo. Jako na olympiádu to ještě neni, na to jsem moc skromnej, ale musim se pochválit. Jsem prostě šikula.